The Lord of the Rings: The Rings of Power

The Lord of the Rings: The Rings Of Power

Zoals de recensies zeiden, inderdaad visueel verbluffend. Het duurt nog even om op gang te komen, maar ik denk dat het gigantische budget de juiste mensen en middelen aantrok voor een succes.
 
Waw, nog maar 1 aflevering gezien, maar ik ben weer helemaal weg van Middle Earth :love:
Ik vind het al 10 keer beter dan House of the Dragon 😅
 
Zoals de recensies zeiden, inderdaad visueel verbluffend. Het duurt nog even om op gang te komen, maar ik denk dat het gigantische budget de juiste mensen en middelen aantrok voor een succes.
Ja mag ook wel als je er 1 miljard hebt tegenaangegooid...

1 bloody miljard
 
Ja mag ook wel als je er 1 miljard hebt tegenaangegooid...

1 bloody miljard
1 mijard maar daar zitten ook de rechten die ze aangekocht hebben.

Nog altijd duur maar mensen denken direct dat er een budget van een miljard was voor de productie wat niet waar is.

250 miljoen voor de rechten en dan nog 750 miljoen voor 6 seasons, sommige mensen dachten echt dat het 1 miljard was voor season 1 lol.
 
250 miljoen voor de rechten en dan nog 750 miljoen voor 6 seasons, sommige mensen dachten echt dat het 1 miljard was voor season 1 lol.
Volgens Vanity Fair kostte het eerste seizoen toch 460 miljoen dollar:
Amazon won’t confirm the show’s budget, but on top of the money for the rights, the government of New Zealand has placed production expenditures at $462 million for the first season alone.
Dat lijkt me mss wat veel maar rond 400 miljoen kan ik geloven. Nu zijn de vele kostuums en sets (die van NZ na het eerste seizoen worden verplaatst naar Londen, nog een extra kost) te gebruiken doorheen de seizoenen dus ze kunnen er wat af laten vanaf nu. Of ze dan met 1 miljard toe komen voor de hele reeks is een andere vraag.
 
Zoals al meermaals aangegeven mogen zaken over ras en gender in het correcte topic in P&A besproken worden.
Eerste indruk is goed, ik heb mijn mindset aangepast dat het een aparte fantasiereeks is die ik volledig los zal zien van de films/boeken zonder zelf vergelijkingen te gaan zoeken. Ik denk dat dit een faire compromis is met mezelf om zo toch een mooie reeks te kunnen zien :sneaky:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen...die diversiteit die er anno 2022 weer moet inzitten, soms houd het toch geen enkele steek.
Niet om de discussie hier op te starten, maar ik denk dat we het er gewoon bij moeten nemen als een "sign of the times". Ik ga dat proberen los te koppelen van de hele serie, want of die diversiteit geforceerd is of niet, ik ga me concentreren op het verhaal en de Tolkiensfeer in plaats van castingkeuzes tenzij die laatste me heel erg storen.
 
Dus, hoe was de eerste episode? De moeite om prime te nemen? :D Hoe komt het eigenlijk dat ik meerdere prijzen vind? 2,99 of 5,99?
 
Laatst bewerkt:
Hoe komt het eigenlijk dat ik meerdere prijzen vind? 2,99 of 5,99?
De Nederlandse site kost €2.99 en de Duitse €5.99, als je niet om de gratis verzending maalt (en dus niks op de Amazon sites koopt) kan je voor de goedkoopste versie gaan op amazon.nl.
 
De Nederlandse site kost €2.99 en de Duitse €5.99, als je niet om de gratis verzending maalt (en dus niks op de Amazon sites koopt) kan je voor de goedkoopste versie gaan op amazon.nl.
Euhm, ik heb met 2.99 gratis verzending hoor... dus ik maal daar zeer zeker om dat dat erin zit... (en je krijgt dan ook nog eens prime gaming erbij waar je gratis games kunt claimen... zoals onder andere vorige maand of zo zat er mass effect legendary edition in, en deze maand zat oa Assasins creed Origins erin...)

Die gratis verzending werkt dan enkel vanuit amazon.nl. Net zoals dat je als je in Duitsland 5.99 betaalt voor Amazon.de je geen gratis verzending krijgt vanuit amaron.fr of amaron.co.uk of amazon.nl...
 
Euhm, ik heb met 2.99 gratis verzending hoor... dus ik maal daar zeer zeker om dat dat erin zit... (en je krijgt dan ook nog eens prime gaming erbij waar je gratis games kunt claimen... zoals onder andere vorige maand of zo zat er mass effect legendary edition in, en deze maand zat oa Assasins creed Origins erin...)
Claimen zolang je subscription loopt ?
 
Claimen zolang je subscription loopt ?
Claimen wel, spelen ook erbuiten. Dacht ik toch ;p (heb het op .nl nog niet laten vervallen dus kan dat niet met 100% zekerheid zeggen :().

en 2.99 per maand ja. Voor prime video is er voor mij voorlopig geen enkele reden om dat op te zeggen.. dan zeg ik eerder Netflix op.
 
De Nederlandse site kost €2.99 en de Duitse €5.99, als je niet om de gratis verzending maalt (en dus niks op de Amazon sites koopt) kan je voor de goedkoopste versie gaan op amazon.nl.

Euhm, ik heb met 2.99 gratis verzending hoor... dus ik maal daar zeer zeker om dat dat erin zit... (en je krijgt dan ook nog eens prime gaming erbij waar je gratis games kunt claimen... zoals onder andere vorige maand of zo zat er mass effect legendary edition in, en deze maand zat oa Assasins creed Origins erin...)

Die gratis verzending werkt dan enkel vanuit amazon.nl. Net zoals dat je als je in Duitsland 5.99 betaalt voor Amazon.de je geen gratis verzending krijgt vanuit amaron.fr of amaron.co.uk of amazon.nl...

Ik zie inderdaad ook die verzending staan bij amazon.nl voor 2,99. Dus snap het prijsverschil tussen de en nl niet goed voor dezelfde service? Ze zijn niet zo duidelijk qua kosten.
 
Terug
Bovenaan